28 вересня Українська мова
Перейдіть за посиланням , укажіть своє прізвище та ім'я, уведіть код 6573097 і виконайте тестові завдання.
Тема: Лексикологія
18 вересня Українська література
Українські народні календарно-обрядові пісні
Давні пісні у сьогоденні.
Загальна характеристика народних пісень (дивіться до 5.22 хв.):
Веснянки:
Пісні літнього циклу:
Колядки й щедрівки:
Дорогі діти!
Закінчується
навчальний рік. Ви добре попрацювали й попереду – канікули! Насолоджуйтеся
відпочинком і відкривайте для себе неймовірну красу світу: зустріньте схід
сонця, подивіться, як роса скочується з тремтливої пелюсточки, прислухайтеся до
пташиних голосів, поспостерігайте за мурашками, придивіться до чудернацьких
хмаринок, помилуйтеся заходом сонечка, розпізнайте сузір’я на нічному небі. Пізнати
й зрозуміти глибину навколишнього світу вам допоможуть і книжки.
Тож читайте
влітку:
- Іван ФРАНКО. «Захар Беркут»,
- Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…»,
- Андрій Чайковський. «За сестрою»,
- Григір ТЮТЮННИК. «Климко».
- Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»,
- Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили».
27 травня Українська література
Тема: Фотоквест з української літератури.
Пригадайте твори української літератури, вивчені протягом навчального року й сфотографуйте:
1) тваринку, яка найчастіше згадується в колискових (тепленька, ласкава);
2) текст твору, авторами якого є П.Чубинський і М.Вербицький;
3) те, що давав батько Федькові за правду;
4) річ, яку забула внучка у баби;
5) те, чим чарівниця годувала золоту Жар-Птицю;
6) предмет такого кольору, яким був тореадорський килимок Яви та Павлуші;
7) істоту, яку дістали Ява та Павлуша з колодязя;
8) те, що мимоволі "вкрав" Павлуша у незнайомця з 13 квартири;
9) те, без чого Василь Трош не зможе стати майстром спорту;
10) улюблену їжу синьомордиків, яка впливає на них, як снодійне;
11) те, з чого вилітали метелики у пустелі біля піраміди;
12) те, у чому був захований ключ від "Запорожця" (машини часу).
(Автор завдань Яна Данко)
Фото (не забудьте їх пронумерувати відповідно до запитань) надішліть на lika020865@ukr.net
Можна оформити у вигляді презентації, відео й т.п.
26 травня Українська мова
Тема: Підсумкова контрольна робота.
Перейдіть за посиланням тут , уведіть код 4760106, укажіть своє прізвище та ім'я й виконайте завдання. Будьте уважні! Бажаю хороших результатів!
25 травня Українська мова
Тема: Повторення вивченого. Словотвір. Орфографія. Морфологія.
1. Уважно подивіться відеоуроки й пригадайте вивчене про словотвір, іменник, прикметник, числівник, займенник. Виконуйте усні й письмові завдання. Домашні завдання, задані у відеоуроках, виконувати не треба.
22 травня Українська література
Тема: Підсумкові тестові завдання.
Перейдіть за посиланням тут , уведіть код 7214448, укажіть своє прізвище та ім'я й виконайте завдання. Будьте уважні! Бажаю хороших результатів!
Чекаю відео виразного читання напам'ять байки "Щука" Л.Глібова й гуморески П.Глазового.
21 травня Українська література
Тема: Контрольна робота з теми "Гумористичні твори".
1. Перейдіть за посиланням тут , уведіть код 9656383, укажіть своє прізвище та ім'я й виконайте завдання.
2. Вивчіть напам'ять одну з гуморесок П.Глазового. Зніміть відео виразного читання напам'ять гуморески й на оцінку надішліть на lika020865@ukr.net
19, 20 травня Українська мова
Тема: Повторення в кінці року. Лексикологія.
1. Подивіться відеоуроки. Будьте уважні. Зупиняйте відео, щоб виконати завдання в зошиті.
2. Перейдіть за посиланням тут , уведіть код 8473369, укажіть своє прізвище та ім'я й виконайте завдання.
18 травня Українська мова
Тема: Повторення в кінці року. Лексикологія.
1. Подивіться відеоурок.
2. Складіть зв'язну розповідь, використавши ті слова, про які йшла мова у відеоуроці. Доберіть заголовок до своєї розповіді.
3. Сфотографуйте виконане завдання й на оцінку надішліть на lika020865@ukr.net
15 травня Українська література
Тема: Павло Глазовий. Стисло про письменника. «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала», «Кухлик». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.
1. Подивіться відеоурок.
2. Складіть сенкан "Павло Прокопович Глазовий". Сфотографуйте й на оцінку надішліть на lika020865@ukr.net
3. Навчіться виразно читати гуморески П.Глазового (с.230-233).
4. Подивіться разом із батьками: гуморески П.Глазового читає народний артист України Анатолій Паламаренко.
5. Перейдіть за посиланням тут, уведіть код 474756, укажіть своє прізвище та ім'я й виконайте завдання.
14 травня Українська література
Тема: Степан Руданський. Коротко про письменника. Співомовки С. Руданського - унікальне явище у світовому письменстві. Кмітливість народу у співомовці «Добре торгувалось». ТЛ: гумореска, співомовка. «Запорожці у короля». Уміння посміятися над власною безпорадністю та відстояти свою гідність.
1. Подивіться відеоурок.
3. Запишіть у зошит визначення гуморески, інверсії, співомовки, особливості співомовки (с.224).
4. Послухайте й прочитайте своїм рідним співомовки С.Руданського (с.225-228). Розкажіть, що комічного в описуваних подіях.
5. Виконайте завдання відеоуроку ("Літературний диктант").
6. Сфотографуйте виконані письмові роботи (завдання 3 і 5) й на оцінку надішліть на lika020865@ukr.net
13 травня Українська мова
Тема: Контрольна робота з теми "Займенник".
Перейдіть за посиланням тут , уведіть код 3177975, укажіть своє прізвище та ім'я й виконайте завдання.
12 травня Українська мова
Тема: Узагальнення вивченого з теми "Займенник".1. Перегляньте попередні уроки, пригадайте вивчене про займенник.
Можна подивитися відеоурок.
3. На оцінку виконайте завдання 1-6 "Готуємося до контрольного оцінювання" на с.214-215.
4. Сфотографуйте роботу й надішліть на lika020865@ukr.net
8 травня Українська література
Тема: Написання листа авторові байок Леонідові Івановичу Глібову.1. Подивіться відеоурок.
2. Пригадаймо.
Лист - це одна з форм передачі на письмі особистих вражень і думок.
Складові листа до письменника:
звертання до адресата (у формі кличного відмінка), вітання;
назвати себе, свій вік, місце навчання чи проживання;
засвідчення обізнаності з життям і творчістю письменника (вступ);
висловлення власних вражень і думок про прочитані твори письменника (основна частина);
запитання до письменника, побажання (закінчення);
назвати своє ім'я, дату й місце написання листа.
3. З робочому зошиті чи на окремому аркуші напишіть листа Л.І.Глібову. Можна доповнити лист власними ілюстраціями до байок Л.І.Глібова.
4. Сфотографуйте роботу й на оцінку надішліть на lika020865@ukr.net
7 травня Українська література
Діти! Не забудьте виконати тестові завдання й надіслати відео з декламуванням напам'ять байки "Щука" Л.Глібова.6 травня Українська мова
Тема: Розбір займенника як частини мови.
1. Подивіться відеоурок і пригадайте вивчене про займенник. Виконуйте всі (усні й письмові) пропоновані завдання.
2. На с.211 підручника розгляньте послідовність "Розбору займенника як частини мови". Уважно прочитайте зразки усного й письмового розборів. Зразок письмового розбору запишіть у зошит.
3. На оцінку виконайте вправу 553 (І і ІІ завдання - письмово, ІІІ - усно). Запишіть розбір двох займенників як частини мови з останнього абзацу. Сфотографуйте роботу й надішліть на lika020865@ukr.net
5 травня Українська мова
Тема: Вказівні й означальні займенники.
1. Подивіться відеоурок. Виконуйте завдання, які вам пропонують.
2. Прочитайте правила §64, розгляньте таблиці відмінювання займенників.
3. Виконайте вправи 546, 548 (усно), 551 (письмово).
4. На оцінку виконайте вправи 547, 549 (у кожній вправі є І і ІІ завдання), сфотографуйте й надішліть на lika020865@ukr.net
4 травня Українська мова
Тема: Присвійні займенники.1. Подивіться відеоурок. Виконуйте письмові й усні завдання, які вам пропонують.
2. Прочитайте правила §63, розгляньте таблиці відмінювання присвійних займенників. Усно виконайте вправи 540, 542.
3. На оцінку виконайте вправу 541, сфотографуйте й надішліть на lika020865@ukr.net
30 квітня, 7 травня Українська література
Тема: Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів. Роль гумору в житті українців. Леонід Глібов - визначний український байкар, поет. Сатиричне змалювання сучасної авторові судової системи у байці «Щука». Побудова байки.
1. Попрацюйте з презентаціями. Покроково виконуйте завдання. Записуйте в зошит літературні терміни, їхнє значення.
2. Вивчіть напам'ять байку "Щука".
3. Перейдіть за посиланням тут , уведіть код 705951, укажіть своє прізвище та ім'я й виконайте завдання.
4. Сфотографуйте виконані письмові завдання, запишіть відео із власним декламуванням напам'ять байки Л.І.Глібова "Щука" й на оцінку надішліть на lika020865@ukr.net
29 квітня Українська мова
1. Пригадайте:
- що таке займенник,
- як змінюються займенники,
- яку синтаксичну роль виконують,
- які є розряди займенників за значенням,
- у якому розряді є лише один займенник,
- у яких двох розрядах займенники однакові.
2. Подивіться відеоурок. Виконуйте пропоновані завдання.
3. Прочитайте правила §62, розгляньте таблиці. Зверніть увагу на орфограми.
4. Виконайте на оцінку вправу 531 (обидва завдання), сфотографуйте й надішліть на lika020865@ukr.net
28 квітня Українська мова
Тема: Питальні й відносні займенники
1. Подивіться відеоурок. Виконуйте в робочому зошиті всі завдання, які вам пропонують.
2. Прочитайте правила §61, розгляньте таблиці відмінювання питальних і відносних займенників.
3. Виконайте вправу 522 (І і ІІ завдання), сфотографуйте й надішліть на lika020865@ukr.net
27 квітня Українська мова
Тема: Відмінювання особових і зворотного займенників
1. Вивчаємо §60. Подивіться відеоурок. Виконуйте завдання, які вам пропонують.
2. На оцінку виконайте вправи 511, 516, сфотографуйте й надішліть на lika020865@ukr.net
23, 24 квітня Українська література
Тема: Контрольна робота з теми "Творчість Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха, Лесі Ворониної"
1. Подивіться відеоурок.
2. Перейдіть за посиланням тут, укажіть код 869689, укажіть своє прізвище та ім'я й виконайте тестові завдання.
3. У робочому зошиті напишіть відповідь на запитання (10-15 речень): "Чому ви навчилися у героїв прочитаних творів? А чому ви могли б навчити їх?"
4. Сфотографуйте свою творчу роботу й надішліть на lika020865@ukr.net
22 квітня Українська мова
Тема: Займенник як самостійна частина мови
1. Розгадайте ребус.
2. Виконайте усно вправу 502 (с.190).
3. Подивіться відеоурок. Виконуйте пропоновані завдання.
4. Прочитайте правила, розгляньте таблицю "Розряди займенників" (§59, с.190-191).
5. Виконайте усно вправи 503, 506.
6. Вивчіть розряди займенників. На оцінку виконайте вправу 504, сфотографуйте й надішліть на lika020865@ukr.net
21 квітня Українська мова
Контрольна робота з теми "Числівник"
Діти, сьогодні перевіримо, як ви вивчили числівники.
Спочатку перегляньте опорні таблиці з попередніх уроків, правила §52-58.
Перейдіть за посиланням, уведіть код 281519, укажіть своє прізвище та ім'я й виконайте завдання.
Бажаю успіхів!
16, 17 квітня Українська література
Тема: Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9». Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині. Клим Джура - рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя.
1. Приготуйте підручник, зошит.
2. Подивіться відеоурок. Виконуйте завдання, які вам пропонують.
3. Перевірте, наскільки добре ви знаєте зміст повісті: літературна гра "Перегони" та вікторина
4. Прочитайте аналіз твору. Запишіть у зошит найважливіше.
5. Виконайте у зошиті завдання. Можна - на окремих аркушах.
6. Сфотографуйте виконані завдання й надішліть на lika020865@ukr.net
15 квітня Українська мова
Тема: Узагальнення вивченого з теми "Числівник".
1. Приготуйтеся працювати в зошиті. Подивіться відеоурок. Виконуйте завдання, які вам запропонують.
2. Розгляньте схему "Числівник" на с. 184 (§58).
3. Виконайте вправи 496, 498 (усно), 497 (письмово).
4. На оцінку виконайте завдання з відеоуроку (на 6,13 хв.) та завдання "Готуємося до контрольного оцінювання" (с.186-187) й надішліть на lika020865@ukr.net
14 квітня Українська мова
Тема: Узгодження кількісних числівників з іменниками
1. Подивіться відеоуроки. Ви пригадаєте вивчене (повторення завжди корисне) й опрацюєте нову тему.
2. Уважно опрацюйте правилаі таблиці §57 (с.181).
3. Виконайте за завданнями вправи 486, 487, 488.
4. Виконайте письмово на оцінку вправу 489, сфотографуйте й надішліть на lika020865@ukr.net
13 квітня Українська мова
Тема: Уживання числівників на позначення часу й дати
1. Пропоную подивитися відеоурок.
2. Уважно розгляньте опорні таблиці:
3. Усно виконайте вправу 483. Зверніть увагу на рубрику "Культура мовлення" (с.180).
4. Розгляньте розбір числівника як частини мови на с.180-181.
5. Виконайте письмово всі завдання вправи 484 і на оцінку надішліть на lika020865@ukr.net
10 квітня Українська література
Починаємо знайомство з творчістю Лесі Анастасіївни Ворониної та її фантастичною, романтичною повістю про виховання гідності та мужності "Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку №9".1. Розгляньте "Літературну карту" на форзаці підручника. Знайдіть, де народилася Л.Воронина.
2. Прочитайте розповідь про письменницю на с.194-195.
3. Познайомтеся ближче з Лесею Анастасіївною та її творами.
4. Коротко запишіть у зошит, яка подія із життя Лесі Ворониної запам'яталася.
5. Подивіться буктрейлер до повісті "Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку №9".
6. Прочитайте розділи повісті (с.196-205).
7. Розкажіть своїм рідним, про що повість, хто герої, як розгортаються події.
8. Попрацюйте усно над завданнями.
9. Прочитайте статтю "Сюжет" (с.195-196). Запишіть у зошит назви елементів сюжету, замалюйте схему розгортання сюжету.
10. Сфотографйте виконання завдань 4 й 9 і надішліть на lika020865@ukr.net
9 квітня Українська література
Закінчуємо роботу над повістю Ярослава Михайловича Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера".
Завдання виконуйте покроково. Одне письмове завдання (світлину) на оцінку надішліть на lika020865@ukr.net
8 квітня Українська мова
Вивчаємо відмінювання та написання порядкових числівників.
Опрацюйте уважно правила й таблиці відмінювання §56.
Виконайте вправи 474, 475, 477, 480. Вправи 478, 479 виконайте письмово на оцінку й надішліть на адресу lika020865@ukr.net
7 квітня Українська мова
Продовжуємо вивчати відмінювання числівників. Опрацюйте §55 (прочитайте правила, розгляньте таблиці відмінювання дробових і збірних числівників).
Можна подивитися відеоурок.
Виконайте такі вправи: 465 (усно), 467 (усно), 470 (усно).
Виконайте на оцінку вправи 466, 467. Сфотографуйте свою роботу й надішліть на lika020865@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар