5 клас

Вітаю, п'ятикласники! Тепер будемо вчитися дистанційно з цієї сторінки.



Дорогі діти!
Закінчується навчальний рік. Ви добре попрацювали й попереду – канікули! Насолоджуйтеся відпочинком і відкривайте для себе неймовірну красу світу: зустріньте схід сонця, подивіться, як роса скочується з тремтливої пелюсточки, прислухайтеся до пташиних голосів, поспостерігайте за мурашками, придивіться до чудернацьких хмаринок, помилуйтеся заходом сонечка, розпізнайте сузір’я на нічному небі. Пізнати й зрозуміти глибину навколишнього світу вам допоможуть і книжки.

Тож читайте влітку:

  1. Микола ВОРОНИЙ. «Євшан-зілля»,
  2. Володимир РУТКІВСЬКИЙ. «Джури козака Швайки».
  3. Володимир ВИННИЧЕНКО. «Федько-халамидник»,
  4. Всеволод НЕСТАЙКО. «Тореадори з Васюківки»,
  5. Ярослав СТЕЛЬМАХ. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»,
  6. Леся ВОРОНИНА. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».



26 травня                                       Українська мова

Тема: Підсумкова контрольна робота.

Перейдіть за посиланням тут , уведіть код 5096328, укажіть своє прізвище та ім'я й виконайте завдання. 




25, 28 травня                        Українська література

Тема: Підсумкова контрольна робота. 

1. Перейдіть за посиланням тут , уведіть код 5345476, укажіть своє прізвище та ім'я й виконайте завдання.

2.  Кожен має можливість отримати додаткові бали. Для цього виконайте завдання фотоквесту з української літератури. На оцінку надішліть зроблені фото ( не забудьте їх пронумерувати відповідно до завдань)  на lika020865@ukr.net 





25 травня                                       Українська мова


Тема: Диктант.

1. Сьогодні напишемо диктант. Уважно слухайте, не поспішайте. Якщо не встигаєте писати, ставте відео на паузу. 




2. Сфотографуйте  виконане завдання й на оцінку  надішліть на lika020865@ukr.net 

22 травня                                       Українська мова


Тема: Повторення в кінці року. Фонетика. Орфографія.

1. Подивіться відеоурок. Ставте відео на паузу, щоб виконати усні й письмові завдання. Задане у відеоуроці домашнє завдання виконувати не треба.



2. Перейдіть за посиланням тут ,  уведіть код 8923721, укажіть своє прізвище та ім'я й виконайте завдання. 


21 травня                        Українська література


Тема: Складання власної версії закінчення повісті М.Вінграновського "Сіроманець". 
Контрольні тестові завдання. 

1. Пригадайте закінчення повісті М.Вінграновського "Сіроманець".




2. Подивіться відеопоради щодо оформлення творчої роботи.



3. Напишіть власну версію закінчення повісті, сфотографуйте й на оцінку     надішліть на lika020865@ukr.net 

4. Перейдіть за посиланням тут , уведіть код 9765695, укажіть своє прізвище та ім'я й виконайте завдання. 


19 травня                                       Українська мова


Тема: Повторення в кінці року. Будова слова й орфографія.

1. Подивіться відеоуроки. 





2. Виконайте на оцінку вправи 518,  519. 

3. Сфотографуйте  виконане завдання й   надішліть на lika020865@ukr.net 


18 травня                                       Українська мова


Тема: Повторення в кінці року. Лексикологія.

1. Приготуйтеся працювати в зошитах. Подивіться відеоурок. Зупиняйте відео, щоб виконати завдання. 




2. Виконайте на оцінку домашнє завдання відеоуроку  (вправа 507, І і ІІ завдання). 

3. Сфотографуйте  виконане завдання й   надішліть на lika020865@ukr.net 



15 травня                                       Українська мова


Тема: Повторення в кінці року. Лексикологія. 

1. Подивіться відеоурок.



2. Складіть зв'язну розповідь, використавши ті слова, про які йшла мова у відеоуроці. Доберіть заголовок до своєї розповіді.

3. Сфотографуйте  виконане завдання й  на оцінку надішліть на lika020865@ukr.net 



14 травня                        Українська література


Тема:  Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції.

1. Перевірте, як уважно ви читали повість. Перейдіть за посиланням тут , уведіть код 320795, укажіть своє прізвище та ім'я й виконайте завдання. 

2. Декілька цікавинок про вовків тут  та у відео:




3. Подивіться відеоурок.



4. Складіть сенкани "Сашко", "Сіроманець".
Пригадайте:



5. Перекажіть батькам найцікавіші епізоди повісті Миколи Вінграновського "Сіроманець".



12 травня                                       Українська мова


Тема: Твір-роздум на тему, пов'язану із життєвим досвідом, у художньому стилі

1. Пригадайте, що ви знаєте про стилі мовлення. 



2. Пригадайте особливості типів мовлення.



3. Подивіться відеоурок.



4.  Минулої неділі ви, діти, вітаючи своїх мам із Днем матері, говорили їм найніжніші, найдобріші слова. Маму називають берегинею родини. 
Дізнайтеся більше про Берегиню — богиню добра, захисту людини, оселі й малих дітей від хвороб та інших злих сил тут

5. Як ви думаєте, чому українці вважають жінку берегинею роду? Напишіть про це твір-роздум у художньому стилі. Доберіть заголовок до своєї творчої роботи. 

6. Сфотографуйте  виконане завдання й  на оцінку надішліть на lika020865@ukr.net 



8 травня                                       Українська мова


Тема: Складання й записування діалогів.

1. Пригадайте:

  • що таке діалог, репліка, слова автора; 
  • як записується діалог;
  • які розділові знаки ставимо при діалозі.

 2. Виконайте на оцінку вправу 500: складіть і запишіть діалог, можливий в одній із зображених  ситуацій спілкування. 

3.  Сфотографуйте  виконане завдання й  надішліть на lika020865@ukr.net 



7 травня                        Українська література


Тема: Микола Вінграновський. Основні відомості про письменника. «Сіроманець». Захоплива і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті.


1. Подивіться презентацію. Покроково виконуйте завдання.









2.  Сфотографуйте  виконані домашні завдання (задані в презентації) й на оцінку  надішліть на lika020865@ukr.net 




5 травня                                       Українська мова


Тема: Контрольна робота з теми "Складне речення. Пряма мова. Діалог".

Перейдіть за посиланням   тут ,  уведіть код  3195102 , укажіть своє прізвище та ім'я і виконайте завдання. 
Успіхів!


4 травня                                       Українська мова


Тема: Узагальнення вивченого з теми "Відомості з синтаксису та пунктуації".

1. Уважно прочитайте текст. Усно сформулюйте тему й основну думку тексту. 


Пр..хід  в..сни
В..ликі дуби з кострубатими гілками ще не встигли вкритися зелен..ю. Зате на кленах і/й ясенях на диво уже красувалися яскраво-зелені пучки лист..я. Б..рези ліщини явори усе вже пишно з..л..ніло в новому вбран..і. В..сна пр…йшла гукає молодий свіжий віт…рець до струнких б…різок.
Вузенька лісова дорога губи(тьс/ц)я в/у буйних заростях глоду. Поміж ним густо ростуть різні квіти фіалки барвінок а також ряст. Трапляю(тьс/ц)я цілі острівці ароматних конвалій. Листяний ліс зараз сповн..(н/нн)ий пташи(н/нн)ого співу. Іволги напевно змагаються зі/із/з щиглями. П..р..стрибують з гілочки на гілочку (не)посидючі синиці. Діловито в..стукують у кору завжди заклопотан..і дятли. Туркочуть на в..ршинах в..соких дерев горлиці. А з кущів підліска линуть перші, не дуже дзвінкі  і/й  ще не певні  трелі  солов'я.
А ти юний друже вже відчув красу приходу в..сни



2. Спишіть текст, вставляючи пропущені букви, розставляючи розділові знаки, вибираючи потрібний сполучник чи прийменник. 
Будьте уважні!  У тексті є речення з узагальнювальними словами при однорідних членах речення, речення зі звертанням,  прямою мовою, питальне, окличне речення.

3. Сфотографуйте виконане завдання й на оцінку  надішліть на lika020865@ukr.net 



4 травня                                  Українська література


Тема: Читання прозового уривка з оповідання "Дивак".

1. Перейдіть за посиланням тут, уведіть код 530702, укажіть своє прізвище та ім'я й перевірте, як ви зрозуміли зміст оповідання Григора Тютюнника "Дивак".

2. Подивіться фільм режисера Анастасії Пащенко "Дивак", знятий за оповіданням Григора Тютюнника. 



3. Ви помітили, що оповідання й фільм чимось відрізняються. Розкажіть своїм рідним, що спільне й відмінне між оповіданням і фільмом. 

4. Уявіть себе режисером, актором (можна й батькам запропонувати виконати одну з ролей). Зніміть відео виразного читання одного з уривків із оповідання:

  • на с.218 від слів "На першому уроці..." до "Олесь уявив собі, ... і побіг у верболози";
  • на с.219-220 від слів "Олесь зупиняється - і дерева завмирають" до "Поверталися додому в темряві".
5. На відео коротко висловіть свої враження від оповідання й фільму. 

6. Надішліть  відео на оцінку на lika020865@ukr.net



30 квітня                                  Українська література


Тема: Григір Тютюнник. Коротко про письменника. Оповідання "Дивак".

1. Подивіться відеоурок до 5,05 хв. Далі - зупиніть відео.


2. Запишіть у зошити, що вам запам'ятлося із розповіді про Григора Михайловича Тютюнника.

3. Поверніться до перегляду відеоуроку. Дивіться до 11,10 хв. 
 Тепер - словникова робота. Будьте уважні: вам пояснюються значення слів, які ви рідко вживаєте або почуєте вперше.

4. На 11,10 хв. зупиніть відео. Розгорніть підручник на с.215 і прочитайте оповідання "Дивак". Можна прослухати аудіокнигу, слідкуючи за текстом у підручнику.



5. Перевірте, як уважно ви читали, тут

6. Поверніться до перегляду відеоуроку. Виконуйте пропоновані усні й письмові завдання.

7. У робочому зошиті намалюйте епізод оповідання, який вас найбільше вразив.

8. Сфотографуйте виконані письмові завдання й на оцінку  надішліть на lika020865@ukr.net


28 квітня                                       Українська мова


Тема: Розділові знаки при діалозі

1. Подивіться відео, пригадайте вивчене про пряму мову й діалог.

2. Виконайте вправу 499, сфотографуйте й  на оцінку надішліть на lika020865@ukr.net



27 квітня                                       Українська мова

Тема: Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

1. Запишіть  речення, розставте  пропущені розділові знаки при прямій мові й словах автора. Напишіть схему кожного речення.

1. Дуже хвастав Дід Мороз  Я страшніший бур і гроз!  А Весна стоїть, сміється Хай Мороз не задається! (Платон Воронько.)
2. Якось я спитала у Весни Ти чому приходиш, поясни! (Ірина Жиленко.)
3. Зеленому колоскові співа жайвір колискову Тебе  вітер колихає, тебе дощик поливає (Анатолій М’ястківський.)
4. І чого ти зажуривсь - цокотять синички (Валентина Каменчук.)
5. Чи всі ви живі і здорові? – гукнула Миша Пацюкові  (Леонід Глібов.)
6. Дозвольте і мені, панове, річ держать, - тут обізвалася Лисиця.
7. Як же в світі не радіти  питає  Коник  Навколо пташки, квіти… (Леонід Глібов.)
8. Кучерявий баранець мекав  Дайте гребінець! Я гладеньким хочу стати  І сказала добра мати Не пригладжуй чуба, нащо  Кучерявим бути краще… (Платон  Воронько.)

2. Прочитайте речення вголос, правильно їх інтонуючи.

3. Виконану роботу сфотографуйте й  на оцінку надішліть на lika020865@ukr.net


27 квітня                                      Українська література


Тема: Художній етюд про природу

Сьогодні будемо писати етюд про природу. Саме слово «етюд» походить із французької мови й означає «вивчення». У художній літературі етюдом називають написання твору з натури з метою його вивчення.

1. Словничок.


  • Опис  детальне відтворення предмета та його частин.
  • Пейзаж  опис природи, природних явищ, краєвидів у художньому творі за допомогою різних засобів: епітетів, порівнянь, метафор тощо. Літератур-ний пейзаж, на відміну від малярського, відтворює також рухи, звуки, запахи й т. ін.

2. Поміркуйте:

  • яким чином природа впливає на внутрішній стан людини? 
  • чому пейзажні замальовки є важливими в художньому творі?
  • що ви розумієте під поняттям «краса природи»?

3. Послухайте оповідання Василя Олександровича Сухомлинвького «Все в лісі співає».



4. Послухайте пісню «Надійшла весна прекрасна» (сл. І. Франка, муз. Б. Фільц) у  виконанні хору "Радуниця",  м.Львів).



5. Пригадайте основні елементи твору (вступ, словесне відтворення пейзажу, загальне враження).


6. Напишіть художній етюд про прихід весни. Вживайте епітети, метафори, порівняння, уособлення. 




7. Виконане завдання  сфотографуйте й на оцінку надішліть на lika020865@ukr.net


24 квітня                                       Українська мова


Тема: Діалог. Розділові знаки при діалозі

1. Подивіться відеоурок. Будьте уважні. Виконуйте в робочому зошиті пропоновані завдання.





2. Прочитайте в підручнику правила §64, розгляньте схеми.
3. Виконайте усно вправу 495.
4. На оцінку виконайте вправу 496, сфотографуйте й надішліть на lika020865@ukr.net



23 квітня                              Українська література


Тема: Максим Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її засобами поетичної мови. «Дощ» («Благодатний, довгожданий...»).
Єдність людини і природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям. «Осінь-маляр із палітрою пишною».

1. Прочитайте розповідь про українського поета Максима Тадейовича Рильського на с.212.
2. За бажанням, можете подивитися відео про М.Т.Рильського.


3. У зошиті запишіть відповіді на такі запитання:
  • де й коли народився поет, 
  • хто були його батьки, 
  • коли побачила світ його перша збірка поезій, як вона називалася, 
  • чим захоплювався М.Рильський у дитинстві й у дорослому житті.

5. Прочитайте вірші "Дощ" та "Осінь-маляр з палітрою пишною..." на с.213. 

6. Подивіться відеоурок. Виконуйте пропоновані завдання. 


7. Подивіться скрайб-презентацію ваших ровесників.




8. На оцінку вивчіть напам'ять вірш "Дощ", виконайте завдання 1-4 та 12 на с.214.
Письмові роботи сфотографуйте й надішліть на lika020865@ukr.net



21 квітня                              Українська мова


Тема: Речення з прямою мовою

1. Прочитайте правила, розгляньте схеми речень у §63. 
2. Розгляньте опорну таблицю.



3. Доберіть і запишіть приклади речень до  1, 2, 3 і 6 схем у цій таблиці.
4. Подивіться відеоурок. Виконуйте пропоновані завдання.



5. Виконайте вправи 487, 489 (усно), 488 (письмово).
6. На оцінку виконайте вправи 492, 493 й надішліть на lika020865@ukr.net



17 квітня                              Українська мова


Тема: Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів.

Дорогі діти! Ось і минув місяць, як ми бачилися з вами. Як ви живете? Чим займаєтеся? Що вас тішить, надихає, веселить? А що засмучує? Сьогодні є нагода розповісти про  своє життя "на карантині".
Отже, почнемо.
1. Пропоную переглянути відеоурок. Виконуйте пропоновані завдання.





2. Подумайте, кому ви хотіли б написати листа, про що розповісти. Зверніться до порад на  с. 172-173).
3. Напишіть лист на чернетці. У своєму листі вживайте звертання, вставні слова (пам'ятайте, що звертання й вставні слова на письмі виділяються комами). Не забудьте в листі вказати своє прізвище та ім'я.
5. Перевірте написане. Виправте помилки.
6. Напишіть лист начисто, сфотографуйте й  на оцінку надішліть на lika020865@ukr.net
7. Можете написати листа тут




16 квітня                          Українська література


Виконуємо контрольну роботу. 

Перейдіть за посиланням тут, уведіть код 614989, уведіть своє прізвище та ім'я й виконайте тестові завдання. 

Будьте уважними! Зараховується перша спроба.

Бажаю успіхів!


14 квітня                                 Українська мова


Тема: Кома між частинами складного речення

1. Приготуйтеся працювати в зошиті. Подивіться відеоурок. 

2. Розгорніть підручник на с. 176 і прочитайте ще раз правила §61.
3. Виконайте письмово на оцінку вправу 479, сфотографуйте й надішліть на lika020865@ukr.net




13 квітня                       Українська мова

Продовжуємо вивчати складне речення.
1. Повторіть правила §60.
2. Усно виконайте вправи 472, 474, 475.
3. Письмово (на оцінку) виконайте вправу 473, сфотографуйте й надішліть на  lika020865@ukr.net


13 квітня                      Українська література

Тема: Євген Пилипович Гуцало. Тема вічного протистояння добра і зла в оповіданні "Лось".

1. Подивіться відерозповідь про Є.Гуцала (або прочитайте статтю в підручнику на с.203.).




2. Запишіть у зошит, що вам запам'яталося із розповіді про письменника.
3. Подивіться буктрейлер до оповідання "Лось".



4. Прочитайте оповідання "Лось" (с.203-210). Звертайте увагу на  пояснення слів унизу сторінок.
5. Прочитайте на с.210 статтю "Оповідання". Запишіть у зошит ознаки оповідання.
6. Подумайте, яка тема (про що) та ідея (головна думка, що хотів донести до читачів письменник) оповідання "Лось". Коротко запишіть у зошит.
7. Перейдіть за посиланням тут, уведіть код 419409, укажіть своє прізвище та ім'я й виконайте тестові завдання.
8. Сфотографуйте письмові роботи в зошиті й надішліть на lika020865@ukr.net




10 квітня                                 Українська мова 

Тема: Складне речення.
Синтаксис - розділ мовознавства, що вивчає словосполучення і речення.
1. Подивіться відеоурок і пригадайте вивчене.


2. Починаємо вивчати складне речення.

3. Прочитайте правила на с.174 (§60).
4. Виконайте усно вправи 470, 472.
5. Виконайте вправу 471 (на оцінку), сфотографуйте й надішліть на lika020865@ukr.net



9 квітня                    Українська література

Закінчуємо вивчати творчість Павла Григоровича Тичини.

Домашнє завдання (на оцінку) надсилайте на lika020865@ukr.net

Зроблено в Padlet


7 квітня                Українська мова

Сьогодні виконуємо контрольну роботу.Перейдіть за посиланням тут, уведіть код 429637, укажіть своє прізвище та ім'я і виконайте завдання. Будьте уважні! Успіхів!


6 квітня        Українська мова 

Почнемо з повторення.  Подивіться відеоуроки.









Виконайте вправу 465, сфотографуйте й надішліть на lika020865@ukr.net (на оцінку).


6, 9 квітня      Українська література


Домашнє завдання (на оцінку) надсилайте на lika020865@ukr.net

Зроблено в Padlet










Немає коментарів:

Дописати коментар