четвер, 12 березня 2020 р.

Завдання для учнів 6-А і 6-Б класів на період карантину

Українська мова.

16/03 - Повторіть вивчене про прикметник і виконайте завдання «Готуємося до контрольного оцінювання» на с.160-161.
Дайте усні відповіді на запитання для самоперевірки (с.161).

17/03 - Увага! Контрольна робота! Перейдіть за посиланням тут.
Уведіть код доступу 148332, вкажіть своє прізвище, ім'я. Виконайте контрольні тестові завдання (до 28 березня).

18/03 - Починаємо вивчати нову тему – «Числівник».
§52. Числівник як частина мови.
Пригадайте, на які питання відповідають числівники?
Виконайте усно завдання вправи 430.
Уважно прочитайте правила на с.164. «Зверніть увагу!» на с.165 – дуже важливо!
Виконайте усно вправу 431 за завданнями.
Дайте вголос відповіді на запитання вправи 432. Правильно наголошуйте числівники!

20/03 - Виконайте письмово вправи 433, 434, 436.
Не плутайте числівники кількісні (скільки?) і порядкові (котрий?).
Розгляньте таблицю «Числівники за будовою» і прочитайте правило на с.167.
Виконайте вправу 437.
Перейдіть за посиланням і виконайте завдання.

23/03 - §53. Розряди кількісних числівників.
Виконайте усно завдання вправи 439. Потім прочитайте таблицю «розряди кількісних числівників» і правило на с.168.
Використовуючи таблицю, виконайте вправу 440.

24/03 - Виконайте вправу 441. Будьте уважні, записуючи числівники словами!
Прочитайте вголос числівники, записані у вправі 444. Слідкуйте за правильним наголошуванням числівників!
Прочитавши й усвідомивши правило на с.169, виконайте вправи 446, 447, 449.

26/03 - Подивіться відеоурок тут

Перейшовши за посиланням, перевірте, як засвоїли самостійно вивчене.

До речі, на майбутнє - цікавий відеоурок про відмінювання числівників тут

27/03 - Подивіться відеоурок про узгодження числівника з іменниками

Пограйтеся й закріпіть вивчене про числівник тут

Для тих, хто має бажання перевірити свої знання, тест (код 143678)

Українська література.

13/03 - Дочитайте розділи трилогії Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки» (до с.177.).

19/03 - 1. Порівняйте образи Яви і Павлуші: які риси у них спільні, які відмінні? Запишіть у зошит свої висновки у вигляді таблиці або «Кола Вена».
2. З’ясуйте і запишіть у зошит у довільній формі, який моральний вибір (МВ) здійснюють герої твору в різних життєвих ситуаціях (ЖС). Наприклад: ЖС – після «будівництва» метро залишилася велика яма. МВ – хлопці не втекли, не стали виправдовуватися, а чесно залагоджували наслідки своєї діяльності.

20/03 - 1. Подумайте над питанням: «Як народжується справжня дружба?». Свої роздуми коротко запишіть.
2. Подивіться комікси до трилогії тут
3. Створіть власні комікси до одного з розділів трилогії «Тореадори з Васюківки».

Відпочиньте і пограйтеся! Перейдіть за посиланням і складіть пазли! Це цікаво!

26/03 - Перейдіть за посиланням і подивіться відеопрезентацію "Ярослав Стельмах. Сторінки життя і творчості".

27/03 - Перейдіть за посиланням і послухайте І розділ аудіокниги Ярослава Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера".  Прочитайте повість скорочено за своїм підручником (с.179-193).
Успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар